Online Afspraak Maken

Afspraakmodule Informatie
Bij Hodomobile doen we er alles aan om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. We begrijpen dat transparantie en duidelijkheid belangrijk zijn wanneer u uw kostbare apparaten aan ons toevertrouwt. Daarom willen we u graag informeren over enkele belangrijke zaken met betrekking tot onze online afspraakmodule en de service die wij bieden.

Prijsindicaties en Kosten
De prijzen die u ziet in onze afspraakmodule zijn indicatief en kunnen variëren afhankelijk van de diagnose van het probleem. Als tijdens de reparatie blijkt dat er extra kosten nodig zijn, bijvoorbeeld door het vervangen van specifieke onderdelen, zullen wij u altijd eerst informeren voordat wij verder gaan. We bespreken de bijkomende kosten en geven u de keuze om al dan niet akkoord te gaan met de voorgestelde werkzaamheden.

Voor meer informatie kunt u naar de onderkant van de pagina kijken.


Afspraakmodule Informatie
Bij Hodomobile doen we er alles aan om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. We begrijpen dat transparantie en duidelijkheid belangrijk zijn wanneer u uw kostbare apparaten aan ons toevertrouwt. Daarom willen we u graag informeren over enkele belangrijke zaken met betrekking tot onze online afspraakmodule en de service die wij bieden.

Prijsindicaties en Kosten
De prijzen die u ziet in onze afspraakmodule zijn indicatief en kunnen variëren afhankelijk van de diagnose van het probleem. Als tijdens de reparatie blijkt dat er extra kosten nodig zijn, bijvoorbeeld door het vervangen van specifieke onderdelen, zullen wij u altijd eerst informeren voordat wij verder gaan. We bespreken de bijkomende kosten en geven u de keuze om al dan niet akkoord te gaan met de voorgestelde werkzaamheden.

Beschikbaarheid van Onderdelen
In sommige gevallen hebben wij niet direct alle benodigde onderdelen op voorraad. Als dit het geval is, moeten wij de onderdelen bestellen, wat kan leiden tot een langere reparatietijd. We zullen u hiervan op de hoogte stellen en zorgen dat u altijd geïnformeerd blijft over de status van uw reparatie.

Tijdsduur van Reparaties
Hoewel wij ons uiterste best doen om reparaties binnen de afgesproken tijd af te ronden, kan het voorkomen dat de reparatie langer duurt dan verwacht. Dit kan gebeuren door onvoorziene complicaties of doordat specifieke onderdelen besteld moeten worden. We houden u in dergelijke gevallen op de hoogte en zorgen ervoor dat u altijd weet waar u aan toe bent.

Geen Prijs Weergave? Geen Zorgen!
Soms ziet u geen bedragen in de afspraakmodule. Dit betekent dat we het probleem nog niet precies hebben kunnen vaststellen. In dergelijke gevallen zullen wij eerst een diagnose stellen en u vervolgens informeren over wat er aan de hand is, of het probleem gerepareerd kan worden, en wat de kosten hiervan zijn. We vinden het belangrijk dat u goed geïnformeerd bent voordat u een beslissing neemt.

Zelf Uw Afspraak Beheren
Bij Hodomobile geven we u de mogelijkheid om zelf uw afspraken online te beheren. U kunt via deze link eenvoudig inloggen om uw afspraak in te zien, te wijzigen of zelfs tot 24 uur van tevoren te annuleren. Dit geeft u de flexibiliteit om uw afspraak aan te passen mocht dat nodig zijn.

Bevestiging en Spamcontrole
Nadat u een afspraak heeft gemaakt, ontvangt u van ons een bevestiging per e-mail. Het kan voorkomen dat deze e-mail in uw spamfolder terechtkomt. We raden u daarom aan om uw spamfolder te controleren als u geen bevestiging in uw inbox ziet. Zo bent u zeker van uw afspraak.

Heeft u Vragen?
Wij staan altijd voor u klaar om uw vragen te beantwoorden. U kunt ons telefonisch bereiken of een e-mail sturen. Houd er rekening mee dat bellen vaak sneller gaat, en u direct geholpen wordt.

Scroll naar boven